نهاية دروس البالية



ذكرياتي 2
كنت و انا صغيرة حجمي صغير و باتحرك كتير و لذلك قررت مامتي توديني العب بالية علشان تطلع الطاقة بتاعتي في حاجة شيك و ما كانتش تعرف اني لما اعمل حاجة باحب اعملها كويس و علشان كدة لما رحت الباليه كنت باحب اتمرن في البيت و على فكرة أنا ما كنتش لسة اخذت اي حاجة ، هي بس كانت بتطري مفاصلنا و كلنا كنا بنعمل تمرينات مؤلمة ، المهم طبعا الكلام ده ما كانش بيتقال ساعتها ، كنت باتمنظر على اخواتي الصبيان و اقولهم ان احنا كنا شوية و حياخدونا في روسيا وشوية فتش.
المهم بعد مرتين كدة قلت اعمل لي منظر في البيت علشان يعرفوا اني حاجة ما حصلتش و قعدت أقلد البنات بتوع الباليه اللي باشوفهم في التليفزيون و اتنطط و ارفع رجلي و انا دلوقتي مكسوفة من مجرد اني افتكرت الموضوع ده ، مش حاطول عليكم، يومها مامتي قالتلي هاتيلي كوباية مية و على فكرة كان عندنا شغالتين واحدة في البيت و التانية للمشاوير ، لكن حظي بقى ان ماما قالتلي أنا مخصوص ، هاتيلي ميه ، رحت و حياتكم جبت الميه و أنا بانط و رجعت بنصف كوباية ميه لاني كنت بانط و انا راجعة و في حركة تمثيلية رهيبة رجل راه على ارتفاع 80 درجة و الثانية متنية و الكوباية متدلدقة و انا مبتسمة ابتسامة بلهاء و .... و ..... انتوا عارفين امهات زمان مكانش عندها هزار
و دي كانت نهاية دروس الباليه

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

علامة الاذن التيسير

يجب التمهيد لوجود برص في البيت

الانسان تاريخ