احراج السيد الوالد



ذكرياتي 10
مش ممكن انسى اوقات البراءة و السذاجة لما كنت باتغاظ جدا جدا جدا من اخواتي الصبيان علشان بيعرفوا يخلصوا نفسهم في الحمام وهم واقفين و أنا اللي لازم اقعد ، كانت الحكاية دي بتضايقني جدا و مرة قررت اعمل زيهم و أحاول انشن و انا واقفة و طبعا عملت على روحي واتبليت و كان ليلة مش فايتة.
المهم ان اخواتي الصبيان كانوا دايما يوروني عضلاتهم و لما واحد منهم يحب يتريق على التاني يناديه باسم البنات وحسيت ان
بنت اقل من الولد و انا علشان ابقى زيهم لازم لازم لازم ابقى ولد و كنت باحاول الاقي طريقة تخليني زيهم مش عارفة ازاي
في يوم رحت جبت كل الفلوس اللي محوشاها و رحت لبابا وهو قاعد مع واحد صاحبه من أكابر البلاد و قلت له مصروفي اهه ولو سمحت تشتري لي واحدة زي اللي عند اخواتي الصبيان ، انا مش عايزة ابقى بنت بعد كدة
لولا ان انا كنت أقل من خمس سنين ، كان زماني لغاية دلوقتي مقفول علي الأوضة عقابا صارما على الخزي و الكسوف اللي حطيت فيه السيد الوالد قدام اصدقاءه المحترمين

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

علامة الاذن التيسير

يجب التمهيد لوجود برص في البيت

الانسان تاريخ