احنا مش سوريا والله العظيم
احنا
مش زي سوريا مش علشان عندنا جيش قوي ولا علشان احنا عملنا ثورة تانية احنا
لسة ما جاش علينا الدور لان لسة الجبهة الداخلية مش مفتتة زيهم بس ركك
يحسوا اننا متقسمين حينقضوا علينا زي النسور لما تنقض على الجسد الميت
هم عارفين اننا جسد حي وان الخلافات سطحية وكلها فيسبوكية وان لما ننزل على الارض المعدن القوي بيظهر ولكن احباءي لو اسرائيل فقط شعرت انها تقدر تخترقنا مش حتسيب فينا حتة سليمة لازم نختلف مش لازم نبقى نسخ من بعض لكن وقت الجد لازم نقف زي الحائط مع بعض ضد اي عدو تخيل ان في فريق كورة مع واحد مش بتحبه وعامل فيك مقلب طالع من نافوخك لكن ساعة المباراة والله حتشيله على دماغك لو دخل جون خلاك تسافر كاس العالم |
تعليقات
إرسال تعليق