وَإِنَّا لَهُ لَنَاصِحُونَ

قَالُواْ يَا أَبَانَا مَا لَكَ لاَ تَأْمَنَّا عَلَى يُوسُفَ وَإِنَّا لَهُ لَنَاصِحُونَ
.
اخوات يوسف لانهم عايزين يؤذوه ما قدروش يقولوا حافظون
هم رايحين يرموه في بير
قالوا لابوهم ناصحون
سبحان الله
هم بيرتبوا لاذى الولد وابوهم حاسس وهداهم انهم يسيبوه وقال لهم اوعوا تسيبوه لحسن الديب ياكله واعتقد ان دي كانت من عند يعقوب انهم بدل ما يؤذوه يسيبوه وهو عارف ان ربنا هو الحافظ وانه مهيء له مستقبل كبير
يمكرون ويمكر الله والله خير الماكرين

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

مين عايز شكولاته الا كوكا

يجب التمهيد لوجود برص في البيت

يامرايتي يا مرايتي