العجل لما يقع تكتر سكاكينة

لما بيقولوا العجل لما يقع تكتر سكاكينة ما شفتهاش بعيني الا الايام دي
الناس بتنهش في لحم اي واحد يقع او يجي عليه الكلام
ما تضربش حد واقع على الارض ابدا
ما تتكلمش على واحد وهو في ضعفه كنت اتكلمت عليه وهو في قوته لكن تسكت وتتطلع الطلعة وهو واقع تبقى جبان
احترموا ناس عملت في حياتها كتير حتى لو غلطت في اخر عمرها وماله
خافوا تتحطوا مكانهم وفي ضعفكم ما تلاقوش اللي يدافع عنكم
انا ضد الهبش في الناس ايا كانت ولما حد يقع بامشي من قدامه لو مكنتش كمان اقدر اشيله كنت عملتها
الرقي يظهر في تلك اللحظات

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

مين عايز شكولاته الا كوكا

يجب التمهيد لوجود برص في البيت

يامرايتي يا مرايتي