تمثيلية وهو عارفها

قَالُواْ يَا أَبَانَا إِنَّا ذَهَبْنَا نَسْتَبِقُ وَتَرَكْنَا يُوسُفَ عِندَ مَتَاعِنَا فَأَكَلَهُ الذِّئْبُ وَمَا أَنتَ بِمُؤْمِنٍ لَّنَا وَلَوْ كُنَّا صَادِقِينَ
.
.
عملوا اللي كانوا عايزينه وسيدنا يعقوب كان قال لهم ما تعملوش كدة يعني اعطاهم الفكرة فهم رجعوا بنفس الفكرة وبالتأكيد هم عارفين انه عارف انهم بيكذبوا وقالوله عمرك ما حتصدقنا
طبعا تمثيلية وهو عارفها لكن الحلم اللي سمعه من يوسف اكيد كان مطمئنة ان يوسف بخير وانه بمشيئة الله حيوصل لليوم اللي يسجدوا قدامه

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

مين عايز شكولاته الا كوكا

يجب التمهيد لوجود برص في البيت

يامرايتي يا مرايتي