اللي يجن ان واحد تقول له بيضطهدوا المسلمين في بورما ويقتلوهم يقول لك ده تطهير عرقي مش ديني
هاها
والتاني يقولك دي حاجة قديمة مش اليومين دول
هاها
يعني القديم انساه والمسلم لو اتقتل علشان هو جاي من الباكستان يبقى سك على الموضوع
الانسانية بتقول ان لو اللي اتقتل بدون ذنب عمله او فساد يبقى اتقتل ظلم ويبقى كانه الناس كلها اتقتلت والسبب اننا بنتكلم عن الاضطهاد ده والموضوع ده من عمر طويل
يا جماعة
انهم بشر
اطفالهم وامهاتهم بتتقتل وبطريقة لا رحمة فيها ولا شعور وكانهم حشرات وبعد عشر سنوات حنقول تاني ونزعل انهم بيضطهدوا
لازم نزعل عليهم ولو بقلوبنا وهذا اضعف الايمان
هاها
والتاني يقولك دي حاجة قديمة مش اليومين دول
هاها
يعني القديم انساه والمسلم لو اتقتل علشان هو جاي من الباكستان يبقى سك على الموضوع
الانسانية بتقول ان لو اللي اتقتل بدون ذنب عمله او فساد يبقى اتقتل ظلم ويبقى كانه الناس كلها اتقتلت والسبب اننا بنتكلم عن الاضطهاد ده والموضوع ده من عمر طويل
يا جماعة
انهم بشر
اطفالهم وامهاتهم بتتقتل وبطريقة لا رحمة فيها ولا شعور وكانهم حشرات وبعد عشر سنوات حنقول تاني ونزعل انهم بيضطهدوا
لازم نزعل عليهم ولو بقلوبنا وهذا اضعف الايمان
تعليقات
إرسال تعليق