ادرسوا الفتن بتتعمل ازاي

الانجليز هم من اضافوا عنصر الفتن في كل مكان تركوه وهو ذريعتهم في الدخول مرة اخرى بطريقة اخرى الى المكان وهم من يتركون في الحديث ما يثير الفتن في المستقبل ولديهم حنكة في التعامل مع الجميع
اللي عايز يدرس الشخصية الانجليزية يتفرج في اليوتيوب على مسلسل ا سمه
yes minister
واستكمل باسم
yes prime minister
بيورينا بيفكروا ازاي وبيقرروا ازاي وسياستهم بتبقى ازاي وبيعملوا مكائد ازاي وغيرها من الحاجات اللي لازم الناس تتعلمها علشان تعرف الدنيا في السياسة بتمشي ازاي

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

مين عايز شكولاته الا كوكا

يجب التمهيد لوجود برص في البيت

يامرايتي يا مرايتي