الاسنان نعمة ربنا بيديهالنا علشان نستخدمها



ذكرياتي 63
الاسنان نعمة ربنا بيديهالنا علشان نستخدمها ، مش علشان نركنها ، وانا باعبد ربنا خير عبادة و بالتالي لازم احمده على نعمة الاسنان و استخدمها و بما اني الظاهر اطفطمت بدري فباحب ملمس الكاوتش بتاع التيتينا والا حاجة
من الآخر انا عضاضة و كنت باعض معظم قرايبي و اصحابي و لما كنت باغير اسناني كان السنتين اللي قدام عاملين زي صباع الربسوس الاسود و لما قالولي ده سوس بطلت آكل الربسوس سنين طويلة لاني ربطت السوس بالربسوس
كان اولاد خالتي 9 وانا في وسطيهم اعض و اقول العملية حتسيح بين القبائل و ممكن اي حد يلبس فيها و انا في السليم ولكن اسناني كانت بتفضحني لان عندي السنتين الأولانين كانوا مسوسين و بالتالي مكان العضة بيبقى خرم و الاسنان اللي جنبها بيبقى شرطة يعني زي مورس كود كدة

-..-
ولو الانياب بانت يبقى كدة
.-.-.
و الناس التانية كلها كدة
----
علشان اربع اسنان سليمة
وبالتالي مش ممكن اهرب بعضتي من العقاب
مرت سنين وانا الرغبة في على الرغم من اننا و الله عمري ما رحت افلام دراكيولا لحسن استلذ طعم الدم و تبقى مصيبة بقى
وبعد سنين طويلة كنت نايمة جنب اختي حبيبتي و لقيت دراعها جنبي وكنا بعد الظهر في لحظة روقان و عمالين نضحك و انا دراعها جنبي و اقول استعيذي بالله من الشيطان
و نكمل الكلام و انا مش قادرة نفسي اعضها ، بس عمري كان اكتر من 16 سنة ، يعني راكزة و عاقلة ومحدش حيسيبني ، و فضلت ماسكة نفسي و في الآخر قلت اتكلي على الله وقوليلها
ممكن اعضك لو سمحتي
قلتها بطريقة لطيفة بحيث انها لم تشعر بالتهديد و افتكرت اننا حاعض بالراحة
فقالت بدلال
ممكن
وما كدبتش خبر وهم هم هم
عضيت و هي تصرخ وانا مكملة ، وفي النهاية شدت ايدها مني وقالت لي
بتعملي ايه
قلت لها انا سألتك الأول
قالي لي بس مش كدة
المهم ان الموضوع ده اتكرر مع والدي العزيز وهو قاعد جنبي و مبسوط وانا مبسوطة اكتر منه وايده جنبي شكلها مغري جدا وانا نفسي اهبرها
وبرضة سألته نفس السؤال البرئ
ممكن اعضك
قال لي باستسلام
لو اهون عليكي
وانا اعتبرها مش لأ
وغرزت اسناني في دراعه وهو مش مصدق نفسه
وعلى الرغم من انه الوالد ، لكن برضة عضيت بذمة و انتهت انه خاصمني و انا ابرر
انا سألتك
وهو يرد انا قلت لو اهون عليكي و ما تخيلتش اني حاهون
انا
دلوقتي باكل لحمة و بطلت عض خالص
مش علشان اسناني تعبت و لا علشان كبرت على كدة
لكن علشان الكوليسترول

تعليقات

  1. ههههههههههههه جرام عليكى يا مفتريه
    عارفه لو انا جنبك كنت خليتك تعضينى انا
    بمزح طبعا هههههههه

    ردحذف

إرسال تعليق

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

علامة الاذن التيسير

يجب التمهيد لوجود برص في البيت

الانسان تاريخ