هل كنا احباب الله ..... لا أدري



ذكرياتي 51
بابا مكانش يحب الدنيا تتحرك من غير ما يعرف اللي بيحصل ، ولو كان فيه تحريات خاصة كان زمانه بقى اشهر تحر خاص في مصر كلها
كان يحب يدخل الاوضة و يروح ساحب كراسة من قدامي و فاتحها و يبص لي من تحت يشوف حاتخض والا ازعل و يفضل يفر في الصفحات
المهم ان اختكم هرشت اللعبة وبقت تكتب في كل كراسة شوية كلمات محسوبة و رسائل مخصوص زي مثلا
انا متضايقة جدا من كتر المذاكرة و مخنوقة و نفسي اتفسح
وبعد الموضوع ده بيومين الاقي بابا وهو في حالة صفا يقول لي
انا حاسس انك مخنوفة ما تيجي تخرجي والا تروحي السينما والا تتفسحي و الا حاجة
وانا اتخض و اقول له
مش معقول ، انا فعلا مخنوقة
و مثلا
انا خلصت المصروف ومتضايقة لاني استلفت من صحابي و الاقيه بيقول لي
مش عايزة فلوس
اقول له ، لا مش لازم انا معايا مصروفي
ويصر ويلح لغاية لما اخد الفلوس
وده يثبت ان الواحد مننا ما يفتكرش ا ن الاولاد دول سذج و ان احنا انبه منهم
العيال دايما بيعرفوا اهاليهم زي ما اهاليهم بيعرفوهم ان مكانش اكثر

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

علامة الاذن التيسير

يجب التمهيد لوجود برص في البيت

الانسان تاريخ