اعلانات بطولتي



ذكرياتي 57
البليسيه هو نوع من الملابس اللي بيكسروا فيها القماش بحيث يبقى كسر كتتير جنب بعض وفي افلام التاريخ تلاقي الملكات الجميلات لابسين فساتين من البليسيه المهدل و اللي نازل وكان نفسي يبقى عندي فستان زي الملكة كليوباترا
في يوم شمسه برتقالي ماما جابت فستان لاختي بليسيه ابيض و صدره فيه شغل ومن عند الصدر لتحت بليسيه و لما كنت احب ادلع نفسي كنت البسه و لكن ما كنتش بالاقيه زي الافلام
هو مختلف حبتين
ثلاث حبات
القماش ماسك نفسه شوية
ولما اقعد يتنفش وانا افضل انزله بايدي
الصراحة انا دلوقتي اقولكم
كنت بابقى زي حتة البادنجانة البيضاء اللي لها راس و ياسلام لو البس عليه واحدة من جزم ماما ام كعب
والا احط الروج الاحمر الفاقع وفاكرة نفسي اليزابث تيلور في فيلم كليوباترا
اهم حاجة ان محدش لقطني بالصورة دي والا كان زمان اليسا ما عملتش اعلانات لازوردي اللي فيها وهي صغيرة و بتتدلع وكان مكانها عملوا فيلم كوميدي
الحمد لله
ربنا كريم و عالم بي

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

علامة الاذن التيسير

يجب التمهيد لوجود برص في البيت

الانسان تاريخ