رسائل جميلة

 شعورك ايه لما تلاقي رسالة صوتية من الحرم وصوت الاذان واضح وحد بيدعيك دعوات تخليك مش قادر تقف من الانفعال

طيب شعورك ايه لو لقيت رسالة تانية بعديها باسبوعين من الكعبة بعد ما خلصت العمرة و الاذان في الخلفية وهي بتدعيلي لتاني مرة
طب اعمل ايه ياربي
طب احضنها ازاي وهي هناك
انا مش عارفة اشكرها ازاي والا اقولها ايه غير ان ربنا يعطيك مثلها ومثلها والف مثلها وياريتني اروح انا كمان وادعيلك من هناك
على فكرة ساعات كتير بتوصلني رسائل صوتية او فيلم لحد بيدعيلي في الكعبة وانا مش عارفة اشكركم ازاي و بابقى عايزة ابكي من الانفعال ولكن للاسف انا دموعي جفت من ايام وفاة والدي و اصبح البكاء مستحيل
انا باشكر Elham Elkomy على دعواتها الجميلة اللي خلتني مش عارفة اعمل ايه
الجميل اننا ما اتقابلناش و ان كان يشرفني اني اشوفك يا الهام
و هي فرصة وباشكر كل اللي افتكرني في الاراضي المقدسة من اصدقائي وزملائي في العمل ودعالي هناك واتمنى من الله اننا نتجمع تحت ظل الرحمن كلنا و يتقبل خير اعمالكم

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

علامة الاذن التيسير

يجب التمهيد لوجود برص في البيت

الانسان تاريخ