مش لازم تكون دارس للاكواد الكونية

مش لازم تكون دارس للاكواد الكونية ولكن لازم تعرف تقرا الرسائل اللي ربنا بيبعتها
انا في يوم كنت عايزة اروح مشوار وقررت اخد تاكسي لان عربيتي وقتها كان واحد سادد عليها من شركة جنبنا وعلى ما يجيبوه انا مش باقدر اقف كتير
رحت ناديت على تاكسي وقف ثلاثة في نفس الوقت وواحد منهم كان حيخبط في اللي قدامه
اخذت اول تاكسي قدامي وخلصت مشواري وبعدين باطلب تاكسي علشان ارجع لقيت التاكسي وقف ولما ركبت قال لي انا عارف انتي ساكنة فين
اتخضيت
قال لي الصبح كنت حاخبط في اللي قدامي علشان خاطرك وربنا بعتك بعد الظهر علشان لي نصيب اخذ منك الاجرة
رسالة من الله
كام مرة اتاخرت وكان التاخير لصالحك
كام مرة عكيت الدنيا وافتكرت ان الدنيا اتلخبطت وطلع العك لصالحك
كام مرة عييت وطلع العيا ده منعك من حاجة وحشة
كام مرة اتعرضت لحاجة وقلت سبحان الله
الموضوع ده رسائل كلنا لازم ناخدها في حسباننا ونعرف ان الحكمةم بعد كدة بتجي من قراءة رسائل الرحمن واعتبارها ووضعها خبرة معنا نستدعيها عند اللزوم

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

علامة الاذن التيسير

يجب التمهيد لوجود برص في البيت

الانسان تاريخ