هل انت فلول

هل انت فلول

by Kohinour Ahmed Osman on Monday, 11 April 2011 at 05:02

تعرف ازاي اذا كنت انا فلول و الا لأ

السؤال الاول تسألني كنت فين يوم 25 ولو كنت في مظاهرة يبقى براءة

السؤال التاني تسألني كنت فين يوم الجمل لو قلت التحرير ترد على طول راكب والا ماشي لو ماشي يبقى براءة ولو راكب ترد على طول عربية مصفحة و الا حيوان لو عربية مصفحة تسأل على طول ودست على حد لو قلت آه على النائب العام على طول ولو لأ النائب العام و لو ما ردتش النائب العام برضه

السؤال الثالث تسألني كنت فين يوم لما قال حاموت في مصر

لو قلت التحرير يبقى براءة ولو قلت مصطفي محمود ترد على طول كنت واقف والا قاعد لو قاعد تبقى في كافيه و الا حاجة يعني براءة لو واقف يبقى ممكن تشك

السؤال الرابع

انت تعرف واحد اسمه شفيق ببلوفر كحلي لو قلت لا تشك على طول ان انا باخبي لان مفيش حد فيكي يا مصر ما يعرفش البلوفر الكحلي

السؤال الخامس تسأل عن الحزب الوطني حيكمل بعد الثورة و الا لأ

لو وشي احمر و اتلجلجت تشك على طول ولو شتمت ابقى براءة

السؤال السادس

تسأل عن لو دخلت امن الدولة قبل كدة لو قلت لا تشك لان مفيش حد ما دخلهاش باي حجة

ولو قلت آه ترد على طول دخلتها و طلعت على طول لو قلت آه تشك ولو قلت لا تشك

المهم ان اي واحد في البلد دي ممكن يكون فلول فالاحسن انك تحرص ولا تخون


تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

علامة الاذن التيسير

يجب التمهيد لوجود برص في البيت

الانسان تاريخ