ياريت ياريت يا ريتني عمري ما حبيتك

بلدي الحبيب
حبيتك لما كنت بعيدة و كنت حاسة انك محتاجاني
حبيتك وانا في حضنك وانا حاسة ان لكي حبيب تاني
حبيتك من جوة قلبي و استنيتك تحبيني
ولما لقيتك اتاخدتي مني قمت من نومتي وقلت مش حاسيبك تاني
انتي بلدي اللي طول عمري باحبها وعمري ما حافرط فيها
انا كنت غلطانة لاني عمري ما قعدت مع اولادي اقولهم يعملوا ايه لو شافوكي بتتاخدي مني
لكن لقيتهم هم اللي قاموا قومة واحدة و خدوني معاهم
قالولي انتي مش عارفة الطريق احنا معانا النور نولعلك طريقك
انا للاسف سيبتك سنين وكنت باقول اعمل ايه فيكي ياريتني عمري ما حبيتك
لكن دلوقتي اولادي رجعوكي لي تاني علشان احبك و اغنيلك من تاني
يا حبيبتي يا مصر

تعليقات

  1. هذا هو الحب عند المقدره
    وقال فريد
    لكن ياريت ياريت عمرا ماكانت بتعمر بيت ...ولا حتى بابور جاز

    ردحذف

إرسال تعليق

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

علامة الاذن التيسير

يجب التمهيد لوجود برص في البيت

الانسان تاريخ