لماذا حسبي الله

 لو ربنا كاتب لك خير بيكتب معاه مين حيأخد ثواب توصيله لك

ولو ربنا كاتب لك شر بيكتب معاه مين حيأخد ذنبك
انت عليك تحتسب لأن الحساب معاه

تعليقات