شلل رعاش ورباعي وابابا

كنت اما اسيب الاولاد واروح الشغل دايما كان معاهم شغالة كل يوم يعني مطمئنة انهم مش حيعملوا اي حاجة تؤذيهم
وكانت بنتي بتتأخر في النوم مهما حاول معاها ابني مفيش فايدة
وفي يوم وانا جاية من الشغل فتح ابني الباب وقال لي انا مش عارف اصحيها من الصبح لكن انا لقيت طريقة تصحيها كويسة حتخليني اصحيها بسرعة
ايه هي الطريقة يا ابني
قال لي تعالي معايا
بنتي نايمة مستغرقة في السرير ومش حاسة بينا
ابني وقف على طرف السرير
بنتي زي ما هي ولا كأننا في الاوضة
ابني يقفز لمسافة متر في الهواء ويسقط بركبته عليها
صرخة عميقة لألم شديد
ولكن من خلف الباب
هاهاها
ابني يضحك لان اللي في السرير هي الدبة وشوية لعب اتقنوا وضعها بحيث اني فهمت انها بنتي اللي نايمة
فضلت بابص للسرير وحالة الزهول ما زالت كما هي
قلبي لسة بيدق بعنف
نفسي لسة طالع نازل
قعدت ابص للأولاد واعوج بقى واقول لهم اباااابااا
انا اتشليت ابااابااا
وهم ضحكوا ولكن بجد انا كان ممكن قلبي يقف في الحركة دي
انما قدرتها منهم قوي
ورفعت قبعتي لان انا واخواتي ما عملناش في مامتنا حركة من دي
تجديد يعني 

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

علامة الاذن التيسير

يجب التمهيد لوجود برص في البيت

الانسان تاريخ